Menu
Szukaj
Koszyk
Pytania i odpowiedzi

FAQ - najczęściej zadawane pytania


Zamówienia

Jak mogę złożyć zamówienie?
Wybierz interesujący Cię produkt, dopasuj rozmiar, długości, kolor i materiał, a następnie dodaj go do koszyka. Po skompletowaniu zamówienia przejdź do płatności i wypełnij dane wysyłkowe.

Czy mogę zobaczyć próbki materiałów przed zakupem?
Tak! Jeśli masz wątpliwości co do koloru lub faktury, napisz do nas. Możemy dołączyć próbnik materiałów do Twojego zamówienia. Możesz też samodzielnie dodać wybrane próbki materiałów do koszyka, wybierając je w produkcie wzornik.

Czy mogę zmodyfikować zamówienie po jego złożeniu?
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji, skontaktuj się z nami jak najszybciej – postaramy się pomóc.


Realizacja i wysyłka

Ile trwa realizacja zamówienia?

W zależności od wybranego przez Ciebie produktu czas realizacji zamówienia jest różny. Więcej o tym w zakładce "czas realizacji"

Jakie są koszty i formy dostawy?
Oferujemy kilka opcji dostawy, w tym przesyłkę kurierską i paczkomaty. Koszt dostawy jest wyświetlany w koszyku przed złożeniem zamówienia.

Czy realizujecie wysyłki zagraniczne?
Tak, wysyłamy zamówienia do wybranych krajów. W przypadku zamówień międzynarodowych czas dostawy może się różnić. Aby zamówić przesyłkę do innego kraju skontaktuj się z nami: biuro@elisabethviolin.pl lub 577424323.


Zwroty i reklamacje

Czy mogę zwrócić zamówienie?
Nasze produkty są szyte na zamówienie, dlatego prosimy o przemyślane zakupy. Jeśli masz wątpliwości co do koloru czy kroju, skontaktuj się z nami przed zakupem, z przyjemnością pomożemy. Zamówienie zgodne z regularną tabelą rozmiarów (bez zmian "na specjalne zamówienie") możesz zwrócić w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

Jakie produkty nie podlegają zwrotom?

Takie, które uszyte były "na specjalne zamówienie". Jeśli zmienisz długość rękawa lub rodzaj dekoltu, takiego produktu nie możesz zwrócić. Dlaczego? Bo nie ma drugiej tak wyjątkowej Kobiety jak Ty!

Co zrobić, jeśli produkt ma wadę?
Jeśli otrzymasz produkt z wadą, napisz do nas w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Chętnie pomożemy w rozwiązaniu problemu.

Jak przebiega proces reklamacji?
Po zgłoszeniu reklamacji poprosimy Cię o przesłanie zdjęcia produktu i dokładny opis problemu. Możemy poprosić Cię o dostarczenie nam reklamowanego towaru. Po zaakceptowaniu reklamacji oferujemy naprawę, wymianę lub zwrot kosztów.


Produkty i personalizacja

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

W każdym z naszych produktów jest dostępna szczegółowa tabela rozmiarów. Znajdziesz w niej wymiary produktu oraz rekomendowane wymiary Twojego ciała.Jeśli potrzebujesz pomocy, napisz do nas – chętnie doradzimy.

Czy mogę zmienić krój lub długość wybranego produktu?
Oczywiście! Wszystkie zmiany są u nas mile widziane. Zaznacz odpowiednią opcję przy składaniu zamówienia lub skontaktuj się z nami, jeśli masz specjalne potrzeby. Z przyjemnością coś dla Ciebie wyczarujemy.

Jakie materiały są używane w Waszych produktach?
Szyjemy wyłącznie z certyfikowanych, oddychających materiałów, takich jak bawełna, bambus, len, wiskoza i jedwab.


Jaka jest misja marki?

Jesteśmy po to, abyś już nigdy nie stanęła przed otwartą szafą, mówiąc: “nie mam się w co ubrać“.

Stworzyliśmy tę markę, aby skończyć z kompromisem przy zakupie ubrań: że albo kolor nie taki, albo fason nie leży, brak Twojego rozmiaru, lub skład niewiele różni się od plastikowej reklamówki.

Élisabeth Violin powstała po to, byś czuła się i wyglądała pięknie każdego dnia, byś w jednym miejscu mogła znaleźć dokładnie to czego szukasz – ubranie w kolorze dopasowanym do Twojego typu urody, uszyte z oddychającego certyfikowanego materiału, w dopasowanym do Twojego typu sylwetki fasonie i rozmiarze, ubranie które uszyte jest z największą starannością i dbałością o szczegóły.


Jak zapakowany otrzymam produkt? 

Jak prezent! Uwielbiamy dbać o najmniejsze szczegóły.  Zamówienia pakujemy zawsze bez plastiku. Wszystko jest ekologiczne i jak najbardziej neutralne dla środowiska.

Ubranie będzie na Ciebie bezpiecznie czekać zawinięte w pachnący papier.. Jeśli chcesz zerknąć, jak wygląda taka paczuszka, zapraszamy Cię na naszego instagrama.

Obiecujemy, że gdy rozpakujesz przesyłkę, znów poczujesz się jak małe dziecko czekające na szelest świątecznego papieru. A co się będzie pod nim kryło? Cóż, zawartość zamówienia wybierasz Ty, ale my nie odmówimy sobie okazji, by Cię rozpieścić. Czy będzie tam coś jeszcze? Shhh! My nic nie zdradzamy❤️


Inne pytania

Jak mogę się z Wami skontaktować?
Najłatwiej napisać do nas przez formularz kontaktowy na stronie "kontakt i dane firmy", wysłać e-mail na adres biuro@elisabethviolin.pl lub skontaktować się przez nasze profile na social mediach. Chętnie odbieramy telefony - 577424323, lubimy słyszeć kto jest po drugiej stronie.💌

Czy mogę zamówić prezent?
Tak! Nasze produkty idealnie nadają się na prezent. Jeśli znasz typ urody osoby obdarowywanej, masz pewność, że prezent będzie trafiony. Idealnie na prezent nadają się nasze jedwabne apaszki. Wspaniałym pomysłem na prezent jest również voucher.

Czy planujecie nowe kolekcje?
Tak, stale pracujemy nad nowymi projektami! Śledź nas na Instagramie i zapisz się do newslettera, aby być na bieżąco. A jeśli masz jakieś pomysły, inspiracje, pustki w szafie - koniecznie daj nam znać. Tworzymy z myślą o Tobie!


Masz inne pytania?
Jeśli nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami – jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!❤️